اخبار

علاقه مندان به کریپتو در پی اعلام نظر نهایی ایلان ماسک ناامید شدند

علاقه‌ مندان به کریپتو ناامید شدند زیرا ایلان ماسک اعلام کرد: شبکه اجتماعی ایکس (X) هیچ توکنی را راه اندازی نمی کند. ایلان ماسک که مدیر رسانه اجتماعی X است که در گذشته با نام توییتر شناخته می شد گفت که هرگز ارز دیجیتالی با نام این شبکه اجتماعی را راه اندازی نخواهد کرد.

ایلان ماسک قاطعانه ایده صدور توکن X را رد می کند

ایلان ماسک (مدیرعامل شرکت خودروهای برقی تسلا و کمپانی فضایی اسپیس ایکس) قاطعانه و بدون ابهام، از ایده یا مفهوم انتشار یک توکن یا ارز دیجیتالی به نام X امتناع می‌کند. و به دیگران در مورد مقاله‌هایی که توکن‌های موجود را تبلیغ می‌کردند هشدار می‌دهد.

این هشدار اشاره می‌کند که نه شبکه رسانه‌های اجتماعی و نه مالک آن هرگز توکن دیجیتالی راه‌اندازی نکرده‌اند. ایلان ماسک که سال گذشته توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد، و اکنون در حال تغییر نام آن به X است، پاسخ داد:

و ما هرگز این کار را نخواهیم کرد.

توکن هایی که از نام توکن $X و یا توکن توییتر استفاده می کنند، هیچ ارتباطی با شرکت X یا توییتر سابق ندارند. این ارز های دیجیتالی جعلی با استفاده از نام شرکت ها یا افراد معروف به وجود می آیند که سرمایه‌گذاران را با وعده‌های سود بالا در بازه‌های زمانی کوتاه وادار به سرمایه‌گذاری کنند. اما این ممکن است یک تبلیغ کاذب یا برای فریب افراد باشد.

عناوین رسانه های کلیک‌بایت یا طعمه کلیک (Clickbait) که به طور گسترده به رسانه های آنلاین اشاره دارد به رمز ارز مورد علاقه مدیرعامل سابق و مدیر شبکه اجتماعی فعلی X یعنی dogecoin اشاره می‌کنند. دوج به یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین میم سکه ها تبدیل شده است که عمدتاً به دلیل ارتباط ماسک با آن و شیلینگ است.

در ماه ژوئن، ایلان ماسک متهم به داد و ستد خودی در یک دعوی حقوقی مربوط به دوج کوین شد. قیمت DOGE زمانی که کارآفرین به طور موقت لوگوی توییتر را تغییر داد تا لوگوی میم کوین را به نمایش بگذارد، 30 درصد افزایش یافت. شاکیان ادعا کردند که این تغییر قیمت آن را افزایش داده است.

آینده بی بی دوج را در کافه ترید ببینید.

در نهایت، ماسک در ماه جولای لوگوی پلتفرم توییتر را که یک پرنده آبی بود را تغییر داد و لوگوی فعلی را که یک X است جایگزین کرد. او در یک پست توضیح داد که نام توییتر دیگر معنی ندارد، زیرا پیام ها از نظر تعداد کاراکتر محدودیت ندارد و کاربران می توانند مطالب طولانی پست کنند همچنین کاربران می توانند ویدیوهایی با حجم بالا ارسال کنند.

ایلان ماسک ضمن تاکید بر نقشی که برای پلتفرم رسانه اجتماعی (مثل توییتر، اینستاگرام و غیره) در برنامه خود برای ساخت یک ابر اپلیکیشن در نظر گرفته است، گفت: پس باید با پرنده خداحافظی کنیم.

ایلان ماسک اعلام کرد: در ماه‌های آینده، امکان اضافه کردن ارتباطات جامع و قابلیت انجام کلیه فعالیت های مالی آن ها را به کاربران ارائه خواهد داد. اما ماسک که صاحب این پلتفرم است مشخص نکرده است که آیا این شامل ارزهای دیجیتالی شده یا (کریپتوکارنسی‌ها) نیز خواهد بود یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا