اخبار

افزایش 2000 درصدی ارز دیجیتال PEPE

قیمت میم کوین PEPE در دو هفته گذشته بیش از 2000 درصد افزایش یافته است. به دنبال این شور و هیجانات معاملاتی در مورد ارز دیجیتالی PEPE صرافی های بیشتری PEPE را لیست می کنند.

در 1 می، صرافی ارزهای دیجیتال OKX اعلام کرد که در ساعت 17:00 به وقت هنگ کنگ memecoin Pepe (PEPE) را فهرست می کند و برداشت Pepe را در 2 می در ساعت 17:00 باز می کند. کارکنان OKX در حمایت از این تصمیم و لیست کردن این ارز نوشتند:

پپ قورباغه یک شخصیت کارتونی و میم اینترنتی است که توسط کاریکاتوریست مت فیوری خلق شده است. پپه طوری طراحی شده بود که یک قورباغه سبز با بدنی شبیه انسان باشد. این یکی از محبوب ترین میم ها در جهان است.”

چندین صرافی ارزهای دیجیتال، از جمله MEXC Global ،Bitget ،Gate.io و Huobi، جفت‌های معاملاتی Pepe را دو هفته قبل فهرست کرده‌اند که به نظر می‌رسد یک جنون معاملاتی را برانگیخته است. این توکن از 17 آوریل 2,340 درصد بازدهی داشته است و اکنون در هنگام انتشار با قیمت 0.000001223 دلار معامله می شود. به دنبال اخبار مربوط به لیست OKX، قیمت پپه در 24 ساعت گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

به گفته CoinMarketCap، توکن Pepe که در بلاک چین اتریوم توسط توسعه دهندگان ناشناس ایجاد شده است، “به عنوان ادای احترام به میم اینترنتی Pepe the Frog” با هدف سرمایه گذاری از محبوبیت memecoin هایی مانند Shiba Inu و Dogecoin ایجاد شد.

در سال 2021، دوجکوین بیش از 23000 درصد افزایش یافت که بخشی از آن به دلیل حمایت صریح ایلان ماسک، غول تجاری آمریکایی از این ارز دیجیتالی در رسانه های اجتماعی بود. به طور مشابه، ارز دیجیتالی شیبا اینو نیز در طول بازار گاوی ارزهای دیجیتال در سال 2021 پس از به دست آوردن محبوبیت دم بادی از توکن خواهر خود، Dogecoin، بیش از 1250 درصد افزایش یافت.

علیرغم کشش اخیر، کارکنان OKX در اعلامیه لیست Pepe خود نوشتند:

“دارایی های دیجیتالی محصولات سرمایه گذاری نوآورانه ای هستند که نوسانات و ریسک های قیمتی بالایی دارند. قبل از سرمایه‌گذاری، صرافی ارز دیجیتالی OKX امیدوار است که درک کاملی از دارایی‌های دیجیتال داشته باشید، توانایی سرمایه‌گذاری خود را به‌طور منطقی قضاوت کنید و تصمیمات سرمایه‌گذاری را محتاطانه بگیرید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا