اخبار

سرویس Bitrefill موانع را شکست: eSIM را با ارزهای دیجیتال بخرید

سرویس  Bitrefill که یک پلتفرم آنلاین است و از طرفداران بیت کوین اعلام کرد: از امروز افراد می توانند eSIM (سیم کارت الکترونیکی) را با استفاده از ارزهای دیجیتالی که توسط پلتفرم Bitrefill   پشتیبانی می شوند خریداری کنند.

این سرویس به مسافران این امکان را می دهد که پس از خرید طرح های داده پیش پرداخت با استفاده از سکه های دیجیتال خود، به اینترنت سریع در کشورهای مختلف در سراسر جهان دسترسی داشته باشند.

پلتفرم شارژ موبایل دوستانه به بیتکوین، بیتریفیل، اعلام کرد که حالا از خرید eSIM با استفاده از چندین ارز دیجیتالی پشتیبانی می‌کند. این سرویس به مسافران این امکان را می دهد تا پس از خرید طرح‌های داده  با ارزهای دیجیتالی خود پیش‌پرداختی بای خرید سیم کارت الکترونیکی بدهند، تا در کشورهای مختلف دسترسی به اینترنت سریع داشته باشند

با استفاده از کیف پول رمزنگاری خود، سیم کارت های الکترونیکی را از Bitrefill خریداری کنید

Bitrefill، یک وب سایت محبوب برای خرید کارت هدیه و شارژ موبایل با ارز دیجیتال است، پشتیبانی از طریق خرید سیم کارت را معرفی کرده است. این ویژگی جدید به کاربران رمزارز اجازه می‌دهد بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت هنگام سفر، اتصال فوری اینترنت تلفن همراه داشته باشند، این شرکت در یک پست وبلاگی در روز سه‌شنبه تاکید کرد:

در تلاش ما برای نوآوری مستمرو سهولت بخشیدن به زندگی مشتریانمان از طریق استفاده از ارزهای رمزنگاری، شما اکنون می‌توانید از اتصال جهانی یکپارچه لذت ببرید، به طوری که مهم نیست که کجا هستید، بدون اینکه دردسر سیم کارت های فیزیکی را داشته باشید.

eSIM  به معنای  سیم کارت الکترونیکی یا سیم کارت تعبیه شده الکترونیکی است و به یک تکنولوژی جدید در دنیای تلفن همراه و ارتباطات مرتبط اشاره دارد. در گذشته، برای استفاده از شبکه تلفن همراه یا دسترسی به اینترنت تلفن همراه، نیاز به سیم کارت فیزیکی داشتیم که درون تلفن همراه قرار گرفته و اطلاعات مورد نیاز برای تشخیص و احراز هویت تلفن همراه را فراهم می‌کرد.

اما با معرفی تکنولوژی eSIM، نیاز به سیم کارت فیزیکی از بین می‌رود. در واقع، eSIM یک تراشه الکترونیکی است که در دستگاه تلفن همراه یا دستگاه‌های دیگری که از ارتباطات سلولی استفاده می‌کنند، تعبیه می‌شود. این تراشه حاوی اطلاعات مورد نیاز برای احراز هویت تلفن همراه در شبکه تلفن همراه می‌باشد.

با استفاده از eSIM، کاربران می‌توانند بدون نیاز به تعویض سیم کارت فیزیکی، اپراتور شبکه تلفن همراه خود را تغییر داده یا به شبکه‌های مختلفی متصل شوند. همچنین، این تکنولوژی به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی دستگاه‌های مختلفی را به یک حساب شبکه‌ای واحد متصل کنند، مثلاً تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند و غیره.

به عبارت دیگر، eSIM یک سیم کارت دیجیتال است که به شما امکان می دهد بدون استفاده از سیم کارت فیزیکی، طرح تلفن همراه را از یک شرکت مخابراتی فعال کنید. Bitrefill توضیح داد که به شما امکان می دهد سیم کارت اصلی خود را هنگام خرید و استفاده از eSIM کارت نگه دارید، که عملی است و در زمان صرفه جویی می کند.

این سرویس همچنین می‌تواند از غافلگیری‌های ناخوشایند از نظر هزینه‌های رومینگ غیرمنتظره جلوگیری کند زیرا از داده‌های پیش‌پرداخت استفاده می‌کنید. این شرکت افزود: «اگر مسافر هستید، مهم نیست مکرر یا گاه به گاه، سیم کارت الکترونیکی انعطاف‌پذیرترین و عملی‌ترین راه‌حل برای دسترسی به اینترنت تقریباً در هر نقطه از جهان است.»

Bitrefill طیف وسیعی از eSIMهای محلی، منطقه ای و جهانی را به علاقه مندان به ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. برای استفاده از این ویژگی، ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه تلفن همراه شما از این نوع سیم کارت دیجیتال پشتیبانی می کند و سپس یک طرح eSIM را انتخاب کنید. هنگام تسویه حساب باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید.

سیم‌کارت‌های الکترونیکی را می‌توان با بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، در میان سایر ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها مانند تتر (USDT) خریداری کرد. Bitrefill همچنین ارزهای اصلی فیات، از جمله دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس و غیره را می پذیرد.

همچنین می توانید مقاله ی آینده اتریوم را در کافه ترید بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا