اخباراخبار صرافی

صرافی بایننس با 34 ارز دیجیتال در ژاپن راه‌اندازی می‌شود

صرافی بایننس که در حال آماده شدن برای راه اندازی صرافی جدید خود در ماه آگوست در ژاپن است. ژاپن که یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارا است بنابراین ورود بایننس می‌تواند به محبوبیت بیشتر ارزهای دیجیتال در این کشور کمک کند.

این صرافی به کاربران فرصت خرید و فروش  34 ارز دیجیتالی را ارائه می دهد. علاوه بر ارزهای دیجیتالی اصلی مانند بیت کوین و اتریوم، توکن خود بایننس نیز در میان ارز های دیجیتالی فهرست شده قرار خواهد گرفت.

بایننس تجارت کریپتو را در ژاپن با کوین های بیشتری نسبت به رقبای اصلی بازیابی می کند

 

کریپتوکارنسی

صرافی بایننس در ژاپن، یکی از زیرمجموعه‌های بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات روزانه، که با 34 کوین و توکن فهرست ‌شده راه‌اندازی خواهد شد. در 1 آگوست، این شرکت جزئیات خدماتی را که قصد دارد اواخر این ماه ارائه دهد، به اشتراک گذاشت.

عرضه اولیه شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بیت کوین کش (BCH) و همچنین ریپل(XRP ) خواهد بود. در این گزارش اشاره شده است که توکن Build and Build (BNB) بایننس که قبلا بایننس کوین بود، برای اولین بار در ژاپن فهرست می شود. البته هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه ارزهایی قرار است در این بازار معامله شوند.

تعداد ارزهای رمزنگاری شده وعده داده شده بیشتر از آنهایی است که در رقبای اصلی داخلی پلتفرم مانند بیت بانک (30)، GMO Coin (26) و کوین چک (22) معامله می شوند، که بایننس ژاپن را به برترین صرافی کشور توسط کوین های دیجیتال پشتیبانی شده تبدیل می کند.

پلتفرم ژاپنی بایننس با معاملات نقطه ای شروع به فعالیت خواهد کرد و در زمان راه اندازی، معاملات اهرمی ارائه نخواهد کرد. برای ارائه دومی، شرکت باید ابتدا مجوز تجارت ابزارهای مالی نوع 1 را دریافت کند که با الزامات سختگیرانه همراه است. باید منتظر ماند و دید آیا این اقدام صرافی بایننس به رشد بازار کریپتو در ژاپن کمک خواهد کرد یا خیر.

توکن‌های مالی غیرمتمرکز (defi) و Web3 نیز گنجانده شده‌اند و بایننس ژاپن در آینده توکن‌هایی را که در حال حاضر توسط سایر صرافی‌های داخلی پشتیبانی نمی‌شوند، فهرست می‌کند. همچنین دسترسی به Simple Earn، حساب‌های سپرده ارزهای دیجیتال و بازار NFT بایینس را فراهم می‌کند.

در یک سخنرانی ویدئویی در کنفرانس Webx در توکیو هفته گذشته، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس چانگپنگ ژائو (CZ) گفت که این صرافی پس از اعلام زودهنگام توقف خدمات برای مشتریان ژاپنی در پلتفرم جهانی خود، خدمات کاملی را در ژاپن از طریق یک پلت فرم جدید ارائه خواهد کرد.

جدیدترین خبرها را در سایت کافه ترید بخوانید

پس از اخطارهای تنظیم‌کننده‌های ژاپنی مبنی بر اینکه بدون مجوز لازم کار می‌کند، در نوامبر 2022، بایننس بیت‌کوین صرافی ساکورا (SEBC) را خریداری کرد که در آژانس خدمات مالی ژاپن ثبت و تنظیم می‌شود. کاربران ژاپنی می توانند در این ماه به پلتفرم جدیدی که توسط بایننس ژاپن اداره می شود مهاجرت کنند.

صرافی رمزارز ساکورا اکسچنج بیت کوین در اطلاعیه ای در 28 آوریل اعلام کرد که خدمات تبادل کریپتو و کارگزاری خود را در ماه می پایان می دهد و در نزدیکی 23 ژوئن به عنوان بایننس ژاپن بازگشایی می شود ، بایننس ژاپن اکنون یک صرافی رمزنگاری ثبت شده تحت آژانس خدمات مالی ژاپن (JFSA) است.

پیشرفت مثبت بایننس در ژاپن در بحبوحه افزایش فشار نظارتی بر صرافی در سایر حوزه های قضایی صورت می گیرد. در آمریکای شمالی، بایننس توسط رگولاتورهای اوراق بهادار و مشتقات ایالات متحده شکایت کرد و به دلیل محیط نظارتی نامشخص بازار کانادا را ترک کرد.

در اروپا، بایننس درخواست های مجوز خود را پس گرفت یا ثبت نام خود را در چندین کشور از جمله هلند، آلمان، قبرس و بریتانیا لغو کرد. در همین حال، این شرکت توجه خود را به بازارهای جدید معطوف کرده است. به عنوان مثال، در ماه ژوئن یک صرافی تنظیم شده در قزاقستان راه اندازی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا