اخبار بیتکویناخبار

جامعه کریپتو به صحبت های ستاره ی فیلم باربی واکنش نشان دادند

جامعه کریپتو به صحبت های مارگو رابی ستاره ی استرالیایی فیلم باربی که در مورد تاثیر بیتکوین صحبت کرده بود واکنش نشان دادند.  مایکل سیلر، لایا هایلپرن و لی تامپسون (Girl Gone Crypto)از جمله افراد مشهوری در جامعه کریپتو بودند که به آنچه مارگوت رابی بازیگر استرالیایی درباره بیت کوین می گوید علاقه مند شد.

مارگو رابی بازیگر استرالیایی که نقش اصلی فیلم جدید باربی را بازی می‌کند، پس از بیان این که صحبت کردن در مورد بیت کوین باعث ایجاد حس و حال کن (بازیگر نقش مقابل او در سریال باربی) می شود، سر و صدای زیادی در جامعه کریپتو ایجاد کرده است.

اظهار نظرهای جامعه کریپتو

جامعه کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته، در توییتر درباره صحبت مارگو رابی اظهار نظرهایی کردند، از جمله مایکل سایلر از مایکرواستراتژی و لایه هایلپرن، یوتیوب‌ساز برجسته، واکنش متفاوتی به اظهارات رابی درباره بیت‌کوین که او در مصاحبه‌ای با Fandango در ۲۲ ژوئن گفت، نشان دادند.

مایکل سیلور گفت:

بیت کوین انرژی بزرگ کن است.

رابی فاش کرد که هر بار که همسرش تام آکرلی و هیمن، تهیه کننده تلویزیونی، درباره بیت کوین در صحنه فیلمبرداری صحبت می کردند، ویژگی های کن، شخصیت خیالی همبازی باربی، که توسط رایان گاسلینگ به تصویر کشیده شده بود را به ذهن می آورد.

وقتی دیوید و تام شروع به صحبت در مورد بیت کوین یا چیزی می کردند، من و گرتا به انها می گفتیم مثل اینکه شما همچین کن هایی هستید!

همراه با سیلور که اعلام کرد بیت کوین در واقع «Big Ken Energy» است، چندین چهره برجسته دیگر در صنعت کریپتو نظرات خود را در مورد نظر رابی به اشتراک گذاشتند.

اینفلوئنسر کریپتو، Girl Gone Crypto به 225000 دنبال کننده توییتر خود گفت که پس از شنیدن نظرات رابی در مورد بیت کوین، بسیار خوش بین است، که بیتکوین روند صعودی داشته باشد.

جدیدترین اخبار دنیای بلاکچین را از اینجا دنبال کنید

از سوی دیگر در حالی که تریدرهای بیتکوین در هفته گذشته که هنوز فیلم باربی را ندیده بودند به نظرشان اظهار نظر مارگو احمقانه بود، در حال که امروز تریدرهای بیتکوین پس از دیدن فیلم باربی در مورد صحبت های مارگو رابی گفتند که درست است و بیتکوین یک انژی بزرگ ایجاد می کند، بنابراین روند بیتکوین صعودی است.

در همین حال، لایا هایلپرن در تاریخ 23 ژوئیه گفت که او نظرات مارگو رابی را به گونه ای متفاوت درک کرد و از دیدگاه او صحبت های مارگو رابی را توهین آمیز تعبیر کرد. او به 621400 دنبال‌کننده‌اش در توییتر توضیح داد که رابی می‌گوید مردان علاقه‌مند به بیت کوین «ضعیف و رقت‌انگیز» هستند.

وقتی مارگو رابی گفت اگر شما درباره بیتکوین صحبت کنید شما یک کن هستید ، منظورش این بود که شما ضعیف و رقت انگیز هستید؛ این چیز خوبی نبود.

رابی در این مصاحبه اظهار داشت که تعیین اینکه چه چیزی یک کن را می سازد یا اینکه چه چیزی به کن انرژی می دهد می تواند به صورت ذهنی باشد که این دشوار است. رابی در ادامه اظهار داشت که:

این چیزی نیست که بتوانید تعریف کنید. این چیزی است که شما می توانید حس کنید.

در همین حال یک روانشناس ایالات متحده نشان می دهد که داشتن “انرژی کن” می تواند نشانه ای از خودگذشتگی و توانایی سازگاری با موقعیت های مختلف باشد.

دکتر مارک تراورس، روانشناس ارشد آمریکایی که از پژوهشگران در حوزه شادکامی است ، در گزارشی در 13 ژوئیه فوربس بیان کرد که شخصیت کن کلیشه های جنسیتی سنتی را به چالش می کشد.

تراورس گفت: در دنیایی که حول باربی می چرخد، کن فقط نقش حمایتی دارد و او با خوشحالی این نقش را بازی می کند. و اضافه کرد: نقش باربی است که مقدم بر همه چیز است، ما همتای مرد یعنی کن را می بینیم که به نقشی تک بعدی و صرفاً زیبایی شناختی که زنان اغلب در گذشته به آن محصور بوده اند، به شیوه ای تخطئه آمیز و تقلید آمیز تنزل داده شده است.

استیون لوبکا، مدیر عامل سوان بیت کوین، این ویدئو را به اشتراک گذاشت و پیشنهاد کرد که می تواند برای جامعه بیت کوین مثبت باشد و اعلام کرد: ما خیلی برگشتیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا