تحلیل روزانه

شکستن رکوردها| 5 عامل افزایش قیمت شیبا

با افزایش قیمت شیبا اینو این توکن در حال رکورد زدن است، 5 عامل کلیدی که می تواند شیبا اینو را به 0.01 دلار برساند عبارت است از: 1- ارتقا Shibarium-2 پذیرش انبوه توسط سرمایه گذاران 3-موارد استفاده جدید برای شیبا 4- مشارکت های عمده 5-احساسات بازار

چه چیزی باعث افزایش قیمت شیبا شده است؟

امروز قیمت شیبا اینو افزایش یافته است، زیرا معامله‌گران در حال ارزیابی شامل شدن آن در سرویس جدید پرداخت قبوض BitPay هستند. قیمت شیبا اینو امروز در میان افزایش بازار کریپتو و یک عامل اساسی حمایتی، به بالا رفته است.

در 9 آگوست، قیمت شیبا نزدیک به 5.75% افزایش پیدا کرد و به 0.00001005 دلار رسید و به روند بازگشتی که از دو روز پیش آغاز شده بود ادامه داد. به طور کلی، قیمت تقریباً 15٪ از پایین ترین قیمت اخیر خود یعنی 0.0000947 دلار افزایش پیدا کرده است.

شیبا

یک قسمت بزرگ از این سودها در تاریخ 8 اگوست، زمانی به دست امد که بیت‌پی(BitPay)، یک شرکت پردازش پرداخت‌های رمزارزی، سرویس جدیدی به نام پرداخت قبض(Bill Pay) را معرفی کرد، سرویس جدیدی که به کاربران ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد قبوض و صورت حساب های خود را مستقیماً از کیف پولشان پرداخت کنند.

شیبا اینو یکی از توکن‌های موجود در این سرویس است، که ممکن است چشم‌اندازهای مثبت بیشتری را برای معامله‌گران در تاریخ 9 اگوست داشته باشد. علاوه بر این، این توکن ممکن است تحت تأثیر دستاودهای کلی بازار ارزهای رمزنگاری قرار گرفته باشد، که همین افزایش قیمت منجر به امید به تایید لحظه ای درباره تأیید یک صندوق معاملاتی (ETF) بیت‌کوین در بازار ایالات متحده آمریکا قرار شده است.

بیتکوین تقریباً 4.25 درصد از پایین ترین سطح بازار اخیر خود در حدود 28650 دلار جهش کرده است و آلت کوین ها را در کنار آن بالاتر می برد. از دیدگاه زنجیره‌ای، اکثر آدرس‌های سرمایه داران شیبا اینو در طی دو روز گذشته، در زمانی که قیمت توکن شیبا  ارتقا یافته است، تعداد توکن‌های شیبا اینو خود را افزایش داده و جمع آوری کرده اند.

قابل ذکر است که یک گروه از سرمایه داران شیبا اینو که آدرس‌های کیف پولشان نشان از دارایی 100 میلیون تا 1 میلیارد شیبا هستند (که با رنگ سبز نشان داده شده) از 7 اگوست به طور ملایمی افزایش یافته است، در حالی که گروه آدرس‌هایی که سرمایه ی آن ها بین 1 میلیارد تا بی‌نهایت توکن شیبا است (با رنگ آبی مشخص است) که 96.5% از کل چرخه عرضه شیبا را که در گردش است در اختیار دارد، به صورت ثابت باقی مانده است، همان‌طور که در زیر نشان داده شده است.

شیبا

پیش بینی قیمت شیبا اینو برای آگوست 2023

از دیدگاه تجزیه و تحلیل فراکتال، شیبا اینو در نزدیکی سطوحی در حال معامله است که آخرین بار منجر به فروش در بازار شده است.

لازم به ذکر است که قیمت شیبا اینو پس از آزمایش محدوده 0.00001052 تا 0.00001003 به عنوان نقطه ی مقاومت نشانه‌هایی از برگشت نزولی نشان می‌دهد. این سیگنال‌ها نشانه‌های نزولی بیشتری را از شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) شیبا اینو به دست می‌آورند که نزدیک به سطح خرید بیش از حد 70 است.

شیبا

شیبا اینو می تواند به سمت حمایت خط روند افقی نزدیک به 0.00000800 دلار سقوط کند، اگر قیمت از تلاقی مقاومت معکوس شود 20 درصد از سطوح قیمت فعلی کاهش یابد.

آینده ارز شیبا را اینجا ببینید

توجه: این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا