اخبار

تحقیقات بایننس: معامله با ربات‌ ارز دیجیتالی تلگرام به 10 میلیون دلار رسید

بر اساس تحقیقات بایننس، حجم روزانه معاملات ارز دیجیتالی با ربات‌های تلگرام در ماه ژوئیه به رکورد بالای ۱۰ میلیون دلار رسید. تحقیقات بایننس(Binance Research) که بازوی تحقیقاتی Binance، و یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است.

با هدف ارائه تجزیه و تحلیل و بینش عمیق در مورد پروژه ها و روندهای مختلف در فضای بلاک چین و ارزهای دیجیتال به وجود آمده است در جدیدترین تحقیقات خود گزارشی را درباره ربات های تلگرام منتشر کرده است.
ربات‌های تلگرام به طور روز افزون به عنوان ابزاری جدیدی برای کسب اطلاعات از بازارهای ارزهای دیجیتالی و خدمات مرتبط با آنها ظاهر شده‌اند، و روند افزایشی را در پذیرش بازار تجربه کردند.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط بازوی تحقیقاتی Binance Research بایننس منتشر شده است، حجم کل معاملات رمزی مرتبط با ربات‌های تلگرام تا اوایل اگوست( اواخر مرداد) ۲۰۲۳ بیش از ۱۹۰ میلیون دلار فراتر رفته است.

فعالیت‌های مربوط به بازار کریپتو که از طریق ربات‌های تلگرام انجام شده است، به ویژه در ماه‌های اخیر به شدت در حال افزایش است. در تاریخ 23 ژوئیه، حجم روزانه معاملات کریپتو از طریق چت‌بات‌ها به رکورد بالای 10 میلیون دلار رسید، که در گزارش سرپرست مالی تحقیقات بایننس، جی ژوان چوا ، آمده است.

شاخص‌های کاربری همچنین در ماه ژوئیه رکوردی بالا را به خود اختصاص دادند و به بیش از 6000 کاربر منحصر به فرد روزانه دست یافتند. بر اساس گزارش جی ژوان چوا  در کل، ربات‌های تلگرام تا به حال بیش از 15500 اتر (واحد پولی کریپتو)، یا حدود 28 میلیون دلار، درآمد کلی جمع‌آوری کرده‌اند.

ربات های ارز دیجیتالی تلگرام

ربات های ارز دیجیتالی تلگرام مانند ربات‌های معمولی در تلگرام است. ربات‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتالی شده امکان ارتباط کاربران با برنامه‌های خاص را به منظور انجام وظایف خاص از طریق ارسال پیام‌ها در پیام‌رسان تلگرام فراهم می‌کنند.

ربات های ارز دیجیتالی تلگرام

اینگونه ربات‌ها اغلب به صرافی‌های همتا به همتا یا غیرمتمرکز ارزهای دیجیتالی متصل می‌شوند و به کاربران امکان انجام معاملات با استفاده از دستورات در چت‌بات را می‌دهند.
ربات های ارز دیجیتال تلگرام با ارائه یک راه نسبتاً بی‌دردسر برای کاربران برای انجام معاملات، این پتانسیل دارند تا در اکوسیستم ارزهای دیجیتالی فضای خود را پیدا کرده و جایگاه خود را ایجاد کنند.

به گفته چوآ، ربات‌های تلگرام به طور بالقوه می‌توانند به بخش جدایی‌ناپذیری از اکوسیستم ارزهای دیجیتالی تبدیل شوند زیرا انواع مختلفی از خدمات کریپتوکارنسی  را ارائه می‌دهند، از جمله خرید و فروش ارز، جمع‌آوری ایردراپ و عملیات خودکار توکن‌ها به نام اسنایپینگ(sniping).

وی اضافه کرد:

رشد شدید اخیر تلگرام در فعالیت‌های مرتبط با ربات‌های معاملاتی رمزنگاری تلگرام باید به افزایش قیمت‌های ارزهای مرتبط نسبت داده شود. توکن یونی بات (UNIBOT) که به عنوان توکن حاکمیتی در ربات معاملاتی همنام در تلگرام عمل می‌کند، تا اواخر جولای تا 400 درصد رشد کرد و در تاریخ 28 ژوئیه به بالاترین ارزش تاریخی خود یعنی ۱۹۹ دلار رسید.

به گفته چوآ، UNIBOT یکی از مشارکت‌کنندگان کلیدی در افزایش فعالیت‌های اخیر در ربات‌های معاملاتی تلگرام بوده است. بر اساس گزارش ها، این توکن از نظر ارزش بازار بیش از 77 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.
ربات کیف پول تلگرام امکان پرداخت‌های درون برنامه‌ای با بیتکوین، USDT و TON را فراهم می‌کند.

این تحلیل‌گر اشاره کرد که هنوز خیلی زود است برای تشخیص اینکه رشد اخیر در فعالیت‌های رمزنگاری با استفاده از ربات‌های تلگرام نشان‌دهنده تغییر جهت می‌باشد یا اینکه “فقط یک نقطه سفید” (تغییر کوتاه مدت) است تا فعالیت دوباره رونق پیدا کند.

چوآ اظهار داشت : با این حال، احتمالاً در آینده نزدیک، پیشرفت های مستمری خواهیم داشت، زیرا حداقل به مدت کوتاه، پروژه‌ها برای به دست آوردن قسمتی از بازار رقابت می‌کنند.

این مدیر مالی همچنین از کاربران خواست تا قبل از تعامل با “هر ربات تلگرامی” تحقیقات خود را انجام دهند. وی افزود با توجه به نوپا بودن این بخش، ضروری است که کاربران از ریسک‌های مرتبط با امنیت دارایی‌ها و قراردادهای هوشمند آگاه باشند.

بهترین صرافی های ارز دیجیتالی را ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا