تحلیل روزانه

بیت کوین با قیمت 16800 دلار وارد دوره تعطیلات کریسمس شد

همانطور که یکی از تحلیلگران استدلال کرد قیمت بیت کوین به کریسمس زیر 17 هزار دلار می رسد ، این تحلیل گر گفت با توجه به نوسانات وحشتناک در چارت بیتکوین در صورتی سرمایه گذاری بر روی بیتکوین می تواند سود اور باشد که بیتکوین زیر 12000 دلار یا بالاتر از 19000 دلار باشد.

bitcoin

هدف بعدی بیتکوین 17400 دلار است.

اطلاعات Cointelegraph Markets Pro و TradingView بار دیگر محدوده ی قیمت جفت ارز بیتکوین/دلار درست زیر 17000 دلار تأیید کردند. این جفت ارز با وجود کاتالیزورهای بالقوه متعددی که از چاپ داده های اقتصادی ایالات متحده به دست می آمد، برای شکستن عدد 17000  هزار دلار تلاش کرده بودند.

با در پیش بودن فصل تعطیلات، یک رالی بابانوئل بعید به نظر می رسید، در حالی که فقدان رویدادهای مهم در آینده، شانس نوسانات فلاش را کاهش می دهد. با این حال، در تحلیل آخر هفته، Michaël van de Poppe، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، گفت که: در صورتی که بیتکوین بتواند سطح فعلی خود را حفظ کند، احتمال اینکه یک پله افزایش یابد تا نزدیک به 17500 دلار برسد وجود دارد.

او به دنبال‌کنندگان خود در توییتر گفت:

بیت‌کوین همچنان در اینجا سطوح خود را حفظ کرده است، زیرا ما 16.750 دلار را برای پشتیبانی کاهش دادیم. اگر این امر برقرار باشد (و کاهش شدیدی به 16400 دلار نداشته باشیم)، فکر می‌کنم همچنان می‌توانیم شاهد ادامه صعود به 17400  دلار باشیم.

نمودار بیتکوین دلار

 

در همین حال حساب محبوب تحلیلی On-Chain College، فهرستی از سطوح کلیدی برای تماشا در کوتاه مدت منتشر شد، که اکثر آنها روند نزولی دارند.

آنها شامل قیمت تحقق یافته، قیمت کل که آخرین بار عرضه بیت کوین در آن حرکت کرده است، همراه با قیمت متعادل را شامل می شود که تفاوت بین قیمت واقعی و قیمت لحظه ای فعلی را بیان می کند. این دو رقم به ترتیب در 23 دسامبر به 19900 و 15250 دلار رسیدند.

On-Chain College

سرمایه گذاران Crypto Poseidon برعکس به خریداران بالقوه توصیه کرد به طور کلی از محدوده فعلی دور شوند.

دلیل هر چه باشد، خریدهای بلندمدت زیر 19 هزار دلار زمان زیادی را تلف می‌کند.

2 سطح خرید نقطه ای خاص وجود دارد. بالای 19 هزار یا زیر 12 هزار.

وو: بازار خرسی ممکن است تا سال 2015 دوام نیاورد

در همین حال، ویلی وو، خالق منبع تحلیل زنجیره‌ای Woobull، با توجه به جایی که روند نزولی فعلی می‌تواند به پایان برسد، خبرهای خوب بالقوه‌ای برای دارندگان بلندمدت (LTHs) داشت.

حجم کم بیت کوین باعث هشدار قیمت بیت کوین می شود زیرا متریک به « value zone » برخورد می کند. او در همان روز استدلال کرد که بازار نزولی بیت کوین به طور بالقوه می تواند قبل از تبدیل شدن به طولانی ترین زمان خود به پایان برسد و رویدادهای امسال را به رویدادهای سال 2013 تشبیه کرد.

او در توییتی نوشت: سوال اصلی من این است که منطقه تجمع این چرخه چقدر خواهد بود.

ویلی وو در ادامه گفت با توجه به انفجار های و با قضاوت از روی همه انفجارها، وضعیت حال حاضر بیتکوین بیشتر شبیه به سال 2013 با سقوط MtGox همراه بود (اگر به یاد داشته باشید در سال 2013 بیش از 90 درصد بیت کوین خرید و فروش شد).

من گمان می کنم که این روند طولانی تر از سال 2018 باشد اما کوتاه تر از سال 2015 باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا