آموزشآموزش کیف پول

بهترین کیف پول های تتر برای مدیریت: ویژگی‌های مهمی که باید بررسی کنید

بهترین کیف پول های تتر را می شناسید؟ امروزه کیف پول های متنوعی برای نگهداری ارز دیجیتال تتر (USDT) وجود دارد. در این مقاله بهترین گزینه ها را بر اساس معیارهایی مانند امنیت، سهولت استفاده، ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت اتصال به حساب بانکی معرفی کرده ایم. هدف ما این است که به شما در انتخاب کیف پول امن و قابل اطمینان برای مدیریت دارایی های تتر خود کمک کنیم.

اگر به حفظ تتر علاقه دارید، باید بهترین کیف پول های مورد استفاده را بشناسید. همیشه داشتن یک استیبل کوین مانند تتر (USDT) برای فرار از شرایط نوسان بازار کمک می‌کند.

انتخاب کیف پول شما یک تصمیم مهمه که نباید آن را ساده گرفت شما باید کیف پول خود را با دقت انتخاب کنید و تنها با اولین گزینه ای که در راه پیدا می کنید پیش نروید، بیایید نگاهی به بهترین کیف پول های تتر بیندازیم.

به طور کلی، ویژگی های اساسی یک کیف پول تتر به شما امکان ذخیره، دریافت و ارسال تتر را به آدرس های کیف پول دیگر می دهد. برخی از بهترین کیف‌پول‌ های تتر به شما امکان بیشتری می‌دهند. به عنوان مثال، مبادله به سایر ارزهای دیجیتال، نقدینگی به کارت بانکی و غیره.

برای کمک به شما در انتخاب کیف پول مورد استفاده، ما قابل اعتمادترین کیف پول ها را گردآوری کرده ایم.

کیف پول Tether چیست؟

کیف پول تتر نرم افزاری است که داده های مورد نیاز برای دسترسی به وجوه تتر را ذخیره می کند. هر کیف پول دارای یک کلید عمومی، شبیه به شماره حساب، و یک کلید خصوصی است که می توانید آن را به عنوان رمز عبور در نظر بگیرید. این کلیدها رشته هایی از حروف و اعداد هستند که با نرم افزار کیف پول رمزگذاری شده شما مطابقت دارند.

بهترین کیف پول های تتر

در اینجا بهترین کیف پول های تتر با جزئیات برای شما آورده ایم.

کیف پول تتر
بهترین کیف پول های تتر

کیف پول تتر(Tether Wallet)

اگر به دنبال راهی ساده برای ذخیره تتر هستید کیف پول تتر یک کیف پول موبایلی است که به طور خاص برای ذخیره وجوه USDT طراحی شده است. از آنجایی که این کیف پول رسمی این شرکت است، فقط از USDT پشتیبانی می کند. برای کسانی که ارزهای متفاوتی دارند، ممکن است توصیه شود به جای آن از یک کیف پول چند ارزی را استفاده کنند.

این کیف پول تتر ویژگی های اساسی مانند ارسال و دریافت، پرداخت نقدی و خرید را ارائه می دهد. و در حالی که این عملکردها ممکن است جذاب به نظر برسند، اما هزینه های مربوط به آن اینطور نیست.

از لحاظ طراحی نیز، Tether Wallet انتخاب خوبی نیست. زیرا هر دو نسخه وب و نسخه تلفن همراه (فقط اندروید) بسیار ساده هستند. به همین علت در سال 2017، هکرها موفق به سرقت 31 میلیون دلار USDT از سرویس کیف پول خود شرکت شدند. این حمله منجر به تعلیق موقت سرویس کیف پول پشتیبان شد. حتی امروز، این شرکت هیچ تضمینی مبنی بر ایمن بودن وجوه ارائه نمی دهد.

این کیف پول از  USDT-Omni  و  USDT-ERC20 پشتیبانی می کند. کیف پول تتر صرافی مخصوص خود را دارد.

سایر ویژگی های کیف پول عبارتند از:

یک فرآیند احراز هویت 2 مرحله ای برای اقدامات امنیتی

می‌توانید Tether را با سایر ارزهای دیجیتال در پلتفرم تعویض کنید.

تنها برای نگه داشتن Tether ساخته شده است.

 Crypto Wallet

یکی از بهترین کیف پول های تتر  کیف پول Crypto Wallet، که یک  کیف پول موبایلی است که با BitGo، پیشرو در صنعت حفاظت از ارزهای دیجیتالی، همکاری می کند.  این برنامه دارای تعدادی ویژگی از جمله کارت نقدی، شماره IBAN، پشتیبانی مشتری و صرافی داخلی است.

این کیف پول مخصوص موبایل است و استفاده از این کیف پول رایگان است کیف پول کریپتو ولت را به دلیل استفاد ه آسان از‌آن می توان به افراد مبتذدی معرفی کرد. این کیف پول از USDT-ERC20 پشتیبانی می کند، که صرافی مخصوص به خود را دارد.

ویژگی های کلیدی بیشتر عبارتند از

: یک کارت نقدی که می توانید از آن برای خرج کردن Tether و سایر ارزهای دیجیتال در فروشگاه های آنلاین استفاده کنید

پشتیبانی مشتری 24 ساعته با کیفیت بالا

تعویض داخلی در هر مکان و هر زمان

 My Ether Wallet

کیف پول مای اتر والت  (MEW)  یک راه حل متن باز(open-source) است که می توانید از آن برای ذخیره Tether و اتریوم (ETH) استفاده کنید.

کیف پول مای اتر ولت برای دسکتاپ و موبایل طراحی شده است، که می توان به صورت رایگان از آن استفاده کرد، این کیف پول صرافی مخصوص به خود را ندارد و از USDT-ERC20  پشتیبانی می کند. استفاده از این کیف پول نیز مانند کیف پول های قبلی که معرفی کردیم آسان است.

ویژگی های کلیدی بیشتر عبارتند از

: از سایر کیف پول های سخت افزاری اصلی پشتیبانی می کند

از معاولات فقط با تتر،  اتریوم و بیتکوین پشتیبانی می کند

وجوه در نسخه دسکتاپ به طور ایمن در دستگاه کاربر ذخیره می شود، نه در یک سرور راه دور

 OmniWallet

یکی دیگر از بهترین کیف پول های تتر OmniWallet  که یک کیف پول وب غیرقانونی است که برای ذخیره  Tetherدربرنامه  Omni استفاده می شود. استفاده از این کیف پول هم رایگان است، ولی نحوه استفاده از آن نسبت به سایر کیف پول ها مشکل است.  این کیف پول از USDT-Omni پشتیبانی می کند. این کیف پول صرافی مختص به خود را ندارد.

ویژگی های اضافی عبارتند از

: استفاده از آن رایگان است.

کاربران می توانند کلیدهای خود را کنترل کنند.

این پلتفرم بر روی بلاک چین Omni که برای پشتیبانی USDT توسعه یافته است میزبانی می شود.

کیف پول Coinomi

کیف پول Coinomi  را می توان یکی از بهترین کیف پول های تتر دسکتاپی موجود دانست. کوینموی یک کیف پول چند ارزی است که از همه انواع Tether پشتیبانی می کند. و مخصوص موبایل و دسکتاپ است که هزینه خرید آن رایگان است و نحوه استفاده از آن اسان است، این کیف پول صرافی اختصاصی ندارد و از USDT-ERC20، USDT-Omni پشتیبانی می کند.

کیف پول بایننس

این کیف پول توسط  صرافی ارز دیجیتالی Binance ، یکی از پرکاربردترین صرافی ها در صنعت کریپتو، ارائه شده، این کیف پول مخصوص وب و موبایل است که هزینه خرید آن رایگان است و نحوه استفاده از آن نسبت به کیف پول های دیگر سخت تر است.این کیف پول از USDT-Omni و USDT-ERC20 پشتیبانی می کند.

والت Changelly

یکی دیگر از بهترین کیف های پول تتر کیف پول Changelly  که از ساده ترین و قابل اعتمادترین کیف پول های رمزنگاری موجود است. این می‌تواند چندین ارز دیجیتال از جمله USDT را در خود جای دهد و در صورت داشتن یا قصد داشتن سایر ارزهای دیجیتال، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند. شما به راحتی می توانید Tether خود را با دیگر توکن ها و رمزارزها با Changelly از طریق رابط منظم آن مبادله کنید.

سایر ویژگی های کلیدی کیف پول عبارتند از:

پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخگویی به نگرانی های شما

از کارت اعتباری یا کارت نقدی به عنوان یک گزینه پرداخت برای خرید توکن های Tether و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

کارمزد مبادله کم و شفاف

بهترین کیف پول های سرد برای تتر

طیف گسترده ای از کیف پول های سرد Tether وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بهترین کیف پول سرد کیفی خواهد بود که با نیاز و بودجه شما مطابقت داشته باشد. کیف پول های سرد گران ترین گزینه هستند، اما بالاترین سطح محافظت را ارائه می دهند.

برخی از معامله گران بخش عمده ای از وجوه خود را در یک کیف پول سخت افزاری ذخیره می کنند و سپس از یک کیف پول نرم افزاری بیمه شده مانند CryptoWallet  برای تجارت آنلاین روزانه استفاده می کنند. ما کیف پول های زیر  را بررسی کرده ایم و احساس می کنیم که امنیت فوق العاده ای را ارائه می دهد، بنابراین یک گزینه عالی برای ذخیره هر توکن Tether است.

بهترین <yoastmark class=

والت Ledger Nano X

والت Ledger یک کیف پول سخت افزاری است که از بیش از 1000 ارز دیجیتال از جمله Tether پشتیبانی می کند. به عنوان یک کیف پول سخت افزاری، لجر احتمالا بهترین کیف پول خارجی برای ارزهای دیجیتال است.

هزینه خرید این کیف پول ۱۰۹ پوند است. این کیف پول صرافی اختصاصی ندارد و نحوه استفاده از آن برای افراد مشکل است.این کیف پول از USDT-Omni و USDT-ERC20 پشتیبانی می کند.

کیف پول Ledger Nano S Plus

اگرچه Ledger Nano X کمی گران به نظر می رسد، خوشحال خواهید شد که بدانید گزینه دیگری با قیمت نسبتاً کمتر و تقریباً تمام قابلیت های Nano X وجود دارد و آن Ledger Nano S Plus است.

این کیف پول سرد فوق‌العاده در آوریل امسال عرضه شد و دارای طراحی فشرده‌تر و کارآمدتر بود. علیرغم اینکه قیمت کمتری دارد، از بیش از 5500 دارایی رمزنگاری پشتیبانی می کند و می توانید تا 100 برنامه را به طور همزمان ذخیره کنید.

با این قیمت یکی از بهترین کیف پول های تتر خواهد بود. با این حال، چیزی که ندارد، باتری و اتصال بلوتوث است. به غیر از این، تمام ویژگی هایی مانند Nano X را دارد. این به شما امکان می دهد هر زمان که خواستید تتر را به راحتی خرید، ذخیره و تجارت کنید.

کیف پول های Tether Trezor Model T

یکی دیگر از نام های برجسته در فضای آفلاین در بین بهترین کیف پول های تتر والت Tether Trezor Model T  است که توسط شرکت Trezor ارائه شده و توسط SatoshiLabs به بازار عرضه شده است تروزور مدل تی (Trezor Model T)
است.  در سال 2018 عرضه شد. این کیف پول سخت افزاری قدیمی تر از سری لجر است.

با این حال، به لطف به روز رسانی های منظم تیم توسعه دهنده اختصاصی Trezor، تمام آخرین ویژگی های درجه یک را ارائه می دهد.  کیف پول Trezor از بیش از 1200 دارایی دیجیتال پشتیبانی می کند و دارای یک صفحه نمایش تمام رنگی داخلی و یک رابط قدرتمند است. ورود به این لیست از ویژگی های امنیتی این دستگاه است.

این یک کیف پول امن است که می توانید کلیدهای خصوصی خود را در فضای ابری ذخیره کنید. به علاوه، احراز هویت U2F و احراز هویت FIDO2 وجود دارد. این کیف پول های موبایل دارای طراحی نسبتاً فشرده و ساختاری به همان اندازه مقاوم هستند.

نحوه انتخاب بهترین کیف پول های تتر (Tether)

عوامل متعددی در انتخاب بهترین کیف پول های تتر(TRC-20 ) یا کیف پول ERC-20  برای وجوه تتر شما نقش دارند. شایان ذکر است که انواع مختلفی از توکن های Tether وجود دارد. پشتیبانی مشتری و سهولت استفاده مهم هستند.

رایج ترین انواع توکن ها USDT-Omni بر اساس لایه  Omni بلاک چین بیت کوین و USDT-ERC20 بر اساس اتریوم هستند. سایر بلاک چین ها کمتر برای میزبانی تتر استفاده می شوند. این پیچیده تر از آنچه هست به نظر می رسد! تتر را می توان در شبکه های مختلف میزبانی کرد و نکته اصلی که باید به خاطر داشت این است که کیف پول های خاص فقط از یک نوع Tether پشتیبانی می کنند.

از سوی دیگر، برخی از کیف پول‌ها از تعدادی ارز یا حتی یک صرافی پشتیبانی می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تتر را مستقیماً از کیف پول خود مبادله کنید بهترین روش تحقیق در مورد بهترین کیف پول های تتر و همچنین ویژگی ها و محدودیت های هر یک است.

لیست ما در زیر این عوامل را در نظر می گیرد و به شما امکان می دهد تصمیمی آگاهانه بگیرید و بهترین کیف پول را برای دارایی های Tether خود پیدا کنید.

نحوه انتخاب بهترین کیف پول های تتر (Tether)
نحوه انتخاب بهترین کیف پول تتر

هنگام انتخاب بهترین کیف پول های تتر چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اولین نکته در مورد انواع کیف پول این است که چه نوع کیف پول هایی در دسترس است. کیف پول‌های سخت‌افزاری (Hardware) دستگاه های فیزیکی هستند که مانند یک درایو فلش USB کار می کنند. و به رایانه یا دستگاه پشتیبانی‌
شما متصل می‌شوند. کیف پول‌های سخت‌افزاری وجوه را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کنند و با کاهش ریسک،
یک لایه امنیتی اضافه می‌کنند و دسترسی هکرها از راه دور به وجوه شما را دشوارتر می‌کنند.

داد و ستد(tradeoff) این است که این (کیف‌پول‌های سرد) راحتی را قربانی امنیت بیشتر می‌کنند،از آنجایی که آنها نسبت به سایر گزینه ها تنظیمات بیشتری را شامل می شوند و فرآیند دسترسی به وجوه شما زمان بیشتری می برد. این گزینه ها برای معاملات فوری کمتر مناسب هستند.

برخی از دارندگان کیف پول سخت افزاری مبالغ زیادی را در کیف پول های سخت افزاری و مبالغ کمتری را به صورت آنلاین برای تجارت سریع ذخیره می کنند. اینها همچنین گران ترین گزینه برای ذخیره سازی Tether هستند.

چگونه والتUSDT را نصب کنیم؟

می‌توانید به سادگی برنامه را دانلود کنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا نه تنها تتر  را ذخیره کنید، بلکه آن را در صرافی معامله کنید و حتی USDT را در فروشگاه‌ ها با کارت نقدی کریپتو خرج کنید. پس از گذراندن بررسی های امنیتی ما، به طور خودکار کیف پول USDT خود را به همراه کیف پول های بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین باز خواهید کرد.

می‌توانید همه این کوین‌ها را در صرافی درون‌برنامه ‌ای معامله کنید و یک کارت نقدی رمزنگاری سفارش دهید که به شما امکان می‌دهد رمزارز را در فروشگاه‌ها خرج کنید. گزینه‌های دیگر نیز کاملاً ساده هستند و معمولاً شامل دانلود نرم‌افزار یا ایجاد یک حساب آنلاین می‌شوند. هر آنچه را که انتخاب می کنید، باید در کمترین زمان با کیف پول UDST جدید خود راه اندازی کنید.

چگونه کیف پول تتر را نصب کنیم؟
نحوه نصب کیف پول تتر
نتیجه

هنگام انتخاب کیف پول Tether عوامل مختلفی مانند امنیت، پشتیبانی و موارد دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
با این وجود، مطمئن باشید که لیستی که ارائه کردیم حاوی برخی از بهترین کیف پول های تتر که  برای نگهداری و
مدیریت توکن های تتر شما اثبات شده. به یاد داشته باشید که یکی را انتخاب کنید که با ترجیحات و نیازهای
شما مطابقت داشته باشد.

مطالب مرتبط:

انواع کیف پول دیجیتالی و ویژگی های آن

آموزش کیف پول سیف پال

آموزش کیف پول Jaxx

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا