مقالاتآموزش صرافی

بررسی صرافی کوین بیس|با اطمینان 100% ترید کنید

بررسی صرافی کوین بیس: صرافی برتر با ابزارهایی برای مبتدیان و سرمایه گذاران پیشرفته کوین بیس دارای انتخاب گسترده ای از ارزهای دیجیتال، طراحی کاربرپسند و محتوای آموزشی مفید است. برای سرمایه گذاران رمزنگاری با تجربه تر، ابزارهای معاملاتی پیشرفته را نیز ارائه می دهد.

به لطف این مزایا و امنیت عالی آن، Coinbase یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است کوین بیس اکنون به تعداد 10 میلیون دانلود رسیده و صعود کرده است. بررسی کامل کوین بیس ما را بخوانید تا ببینید آیا این صرافی برای شما مناسب است یا خیر.

بررسی کامل کوین بیس

این صرافی ارز دیجیتال مناسب برای: سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتالی و معامله‌گران با هر سطح مهارتی است که می‌خواهند یک پلتفرم جامع برای خرید، ذخیره‌سازی و فروش ارزهای دیجیتال داشته باشند.

مزایا و معایب صرافی کوین بیس

مزایای صرافی کوین بیس

مزایا و معایب صرافی کوین بیس

انتخاب گسترده ارزهای دیجیتال

صرافی‌های ارزهای دیجیتال زیادی، به‌ویژه برای سرمایه‌گذاران آمریکایی، وجود ندارند که بتوانند با انتخاب Coinbase رقابت کنند. بیش از 150 نوع ارز دیجیتال را برای تجارت ارائه می دهد، از بیت کوین (BTC) و سایر توکن های اصلی گرفته تا توکن های دیجیتالی کوچکتر و جدیدتر.

تجارت ساده و پیشرفته

کوین بیس ابزارهای تجاری ساده و پیشرفته جداگانه ای را ارائه می دهد که می توانید از حساب خود به آنها دسترسی داشته باشید. گزینه تجارت ساده طراحی ساده ای دارد که استفاده از آن آسان است. معاملات پیشرفته ویژگی های بیشتری از جمله نمودارها، کتاب سفارش زنده و سفارشات محدود را ارائه می دهد.

یکی از نکات منفی این گزینه ها این است که معاملات ساده کارمزد بسیار بالاتری دارند. به همین دلیل، توصیه می کنیم معاملات را با استفاده از گزینه تجارت پیشرفته انجام دهید. به حداقل رساندن کارمزدها هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مهم است.

رمز ارز رایگان کسب کنید

یکی از ویژگی‌های جالب‌تر در این صرافی Coinbase Earn است که می‌توانید در ازای تکمیل ماژول‌های آموزشی در مورد آن، رمز ارز رایگان کسب کنید. حتی اگر از این طریق درآمد زیادی کسب نخواهید کرد، ماژول ها را می توان در کمتر از یک دقیقه تکمیل کرد و این یک راه سرگرم کننده برای یادگیری بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال مختلف است.

محتوای آموزشی

کوین بیس یک کتابخانه چشمگیر از منابع آموزشی، از جمله مبانی کریپتو، نکات و آموزش‌ها و به‌روزرسانی‌های بازار دارد. آیا می خواهید یک معرفی آسان اما کامل برای بیت کوین داشته باشید؟ راهنمای پیامدهای مالیاتی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال؟ کوین بیس شما را در مورد این موضوعات و بسیاری موارد دیگر پوشش داده است.

برنامه موبایل با رتبه برتر

درست مانند پلتفرم وب، اپلیکیشن موبایل کوین بیس یک روش کاربرپسند برای خرید، فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال است. رتبه‌بندی بالایی هم در فروشگاه اپل اپ و هم در فروشگاه Google Play دارد، بنابراین اگر قصد انجام معاملات ارز دیجیتال موبایل را دارید، گزینه بسیار خوبی است.

جوایز کریپتو

شما می توانید از طریق حساب کوین بیس خود در چندین ارز دیجیتال سود کسب کنید. Coinbase به طور خودکار به استیبل کوین های خاصی مانند USD Coin (USDC) بهره می پردازد. همچنین به شما این امکان را می دهد که ارزهای دیجیتال خاصی از جمله اتریوم (ETH) و Solana (SOL) را به اشتراک بگذارید. اگر کریپتوی خود را به اشتراک بگذارید، بابت آن پاداش دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که واجد شرایط بودن بسته به منطقه شما و ارز دیجیتال متفاوت است.

کارت نقدی Coinbase را ارائه می دهد

اگر حساب کوین بیس دارید، می توانید برای کارت کوین بیس اقدام کنید. این کارت نقدی Visa از پیش پرداخت شده به موجودی حساب کوین بیس شما مرتبط است و به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را خرج کنید. کارت کوین بیس همچنین پاداش‌های رمزنگاری را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد رمز ارزی را که از لیست چرخشی کسب می‌کنید انتخاب کنید. از این طریق می توانید تا 4 درصد درآمد کسب کنید.

معایب صرافی کوین بیس

ساختار پیچیده هزینه

هزینه های Coinbase بی جهت پیچیده و گیج کننده هستند. صرافی بسته به اینکه از گزینه تجارت ساده یا پیشرفته آن استفاده می کنید، از ساختارهای کارمزد معاملاتی مختلفی استفاده می کند.

اگرچه کارمزدهای معاملات پیشرفته معقول و به اندازه کافی ساده برای درک هستند، معاملات ساده هزینه بیشتری دارند و شما فقط هنگام پیش نمایش تراکنش ها مبلغ کارمزدی را مشاهده می کنید. اگر کوین بیس مانند بسیاری از صرافی‌های دیگر، کارمزدهای یکسانی را برای همه انواع معاملات ارزهای دیجیتال اتخاذ کند، برای کاربران بسیار آسان‌تر خواهد بود.

کارمزد بالا در برخی معاملات

چند مورد وجود دارد که هزینه های کوین بیس گران است. معاملات ساده کارمزد بالایی دارند، به خصوص برای تراکنش های کوچکتر (زیر 200 دلار). معاملات پیشرفته بسیار ارزان تر هستند، بنابراین حداقل می توانید با استفاده از آن گزینه در هزینه خود صرفه جویی کنید.

با این حال، ناامید کننده است که شما باید از ابزار معاملاتی پیشرفته تری استفاده کنید تا بهترین معاملات را در Coinbase بدست آورید، به خصوص اگر رابط تجاری ساده را ترجیح می دهید.

کوین بیس همچنین در صورت استفاده از خدمات استیکینگ آن، کاهش بزرگی را متحمل می شود. وقتی در کوین‌بیس ارزهای دیجیتال را به اشتراک می‌گذارید، ۲۵ درصد کمیسیون دریافت می‌کند. این مبلغ بیشتر از آن چیزی است که معمولاً اگر خودتان ارز دیجیتال را به اشتراک بگذارید، پرداخت می کنید.

فرصت های سهام و علاقه محدود

ما دوست داریم که کوین بیس به شما امکان کسب جوایز را می دهد، اما شما فقط می توانید این کار را با انتخاب کمی از ارزهای دیجیتال انجام دهید. صرافی هایی با برنامه های پاداش بهتر وجود دارد، از جمله صرافی هایی که نرخ های بالاتری را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند درآمد بین المللی داشته باشید.

کوین بیس چگونه کار می کند

کوین بیس چگونه کار می کند؟

کوین بیس(Coinbase) به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را می دهد. چندین روش پرداخت، از جمله انتقال ACH از حساب بانکی، کارت های نقدی، سیم های پول و پی پال را می پذیرد. نقل و انتقالات ACH مقرون به صرفه ترین گزینه است، زیرا می توانید بدون هیچ کارمزد اضافی از حساب بانکی پول واریز کنید.

بیشتر یاد بگیرید: صرافی غیرمتمرکز و آینده تجارت ارزهای دیجیتالی اینجاست

این صرافی رمزنگاری دارای چندین ویژگی است، از جمله:

گزینه های معاملاتی ساده و پیشرفته

یک کارت نقدی برای خرج کردن رمزنگاری و کسب جوایز ارز دیجیتال

یک برنامه Coinbase Earn برای کسب ارز دیجیتال رایگان با تکمیل ماژول های آموزشی

یک برنامه استیکینگ کریپتو

همچنین کیف پول کوین بیس، یک کیف پول دیجیتال دیجیتال را ارائه می دهد. مزیت نگهداری ارز دیجیتالتان در کیف پول به جای صرافی مانند کوین بیس این است که کنترل کاملی روی آن خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای استفاده از کیف پول کوین بیس نیازی نیست مشتری باشید. این به صورت رایگان برای همه در دسترس است و می‌تواند هم ارزهای دیجیتال و هم توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را ذخیره کند.

نمای کلی هزینه ها

کارمزدهای معاملاتی کوین بیس پیچیده است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که از ابزار معاملاتی انتخابی شما شروع می شود. صرافی یک معامله ساده و گزینه تجارت پیشرفته را ارائه می دهد و برای هر یک از آنها مبالغ مختلفی را دریافت می کند.

تجارت پیشرفته توصیه می شود، زیرا کارمزدهای بسیار ارزان تری دارد. از یک جدول کارمزد طبقه بندی شده بر اساس حجم معاملات شما استفاده می کند. جدول همچنین دارای یک مدل سازنده است، که در آن سفارش‌هایی که بلافاصله پر نمی‌شوند، مستلزم کارمزد سازنده هستند، زیرا نقدینگی را به دفترچه سفارش اضافه می‌کنند. سفارش هایی که بلافاصله پر می شوند، مستلزم کارمزد گیرنده هستند، زیرا نقدینگی را می گیرند.

در اینجا برنامه کارمزد کوین بیس برای معاملات پیشرفته آمده است:

حجم معاملات 30 روزه به دلار آمریکا TAKER FEE MAKER FEE
تا 10000 دلار 0.60% 0.40%
10000 تا 50000 دلار 0.40% 0.25%
50000 تا 100000 دلار 0.25% 0.15%
100000 تا 1000000 0.20% 0.10%
1000000 تا 20000000 0.18% 0.08%
20000000 تا 100000000 0.15% 0.05%
100000000 تا 300000000 0.10% 0.02%
300000000 تا 500000000 0.08% 0.00%
بیش از 500,000,000 دلار 0.05% 0.00%

 

مبالغ کارمزد اولیه را برای معاملات ساده منتشر نمی کند. در عوض، می‌گوید که در زمان ثبت سفارش، هزینه‌ها را محاسبه می‌کند.

  با این حال، صرافی در مورد هزینه هایی که دریافت می کند سازگار است.

در معاملات ساده 205 دلاری یا بیشتر، کوین‌بیس درصد متغیری کمتر از 1.5 درصد دریافت می‌کند. در معاملات کوچکتر کارمزد ثابتی را دریافت می کند. در اینجا کارمزدهای ثابتی وجود دارد که کوین بیس بسته به مبلغ تراکنش دریافت می کند:

مقدار تراکنش FEE
10 دلار یا کمتر 0.99 دلار
10 تا 25 دلار 1.49 دلار
25 تا 50 دلار 1.99 دلار
بالای50 دلار 2.99 دلار

 

این تنها کمیسیون هایی هستند که کوین بیس دریافت می کند. برای روش‌های پرداخت خاص، مانند کارت‌های نقدی و پی پال، هزینه‌های اضافی دریافت می‌کند. خریدهایی که از طریق انتقال ACH از حساب بانکی یا وجوه موجود در کیف پول کوین‌بیس USD شما انجام می‌شوند، کارمزد اضافی ندارند.

نحوه کارمزدهای کوین بیس

ساده ترین راه برای درک ساختار کارمزد کوین بیس با چند مثال دست اول است. جدول زیر میزان پرداختی را برای خریدهای رمزنگاری 10، 100 دلاری و 1000 دلاری با هر گزینه معامله نشان می دهد:

مقدار تراکنش هزینه ترید ساده هزینه ترید پیشرفته
10 دلار 0.99 دلار 0.06 دلار
100 دلار   2.99 دلار 0.60 دلار
1000 دلار 14.68 دلار 6.00 دلار

 

انتخاب ارز دیجیتال

کوین بیس یکی از چشمگیرترین ارزهای دیجیتال را دارد که بیش از 150 ارز دیجیتالی شده برای خرید و فروش در دسترس دارد. اکثر رهبران بازار مانند بیت کوین، اتریوم و کاردانو (ADA) در کوین بیس هستند. همچنین تقریباً هر نوع ارز دیجیتالی، از جمله پروژه‌های جدی، میم کوین‌هایی مانند دوجکوین(DOGE) و شیبا اینو(SHIB) و توکن‌های کوچک‌تر را دارد.

با این حال کوین بیس همه چیز را ندارد، اما هیچ شکاف بزرگی در خط تولید آن وجود ندارد. این صرافی همچنین در مورد افزودن ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاران فعال است.

آیا صرافی کوین بیس برای ایرانیان مناسب است؟

کوین بیس برای کاربران بیش از 100 کشور در سراسر جهان در دسترس است. اینها شامل ایالات متحده، بریتانیا، اروپا، استرالیا و اکثر کشورهای آسیایی، آمریکای جنوبی و آفریقا می شود. با این حال، در دسترس بودن این خدمات در کشورها متفاوت است، زیرا Coinbase با مجوزهای صادر شده توسط تنظیم کننده ها در حوزه های قضایی مختلف مطابقت دارد.

علیرغم تقاضای جهانی برای سرویس‌های مالی و رمزنگاری نوآورانه کوین‌بیس، ارائه‌های کامل این پلتفرم در برخی کشورها به دلیل الزامات قانونی خاص محدود شده است. بنابراین، با توجه به این تفاوت‌های نظارتی، مجموعه کامل خدمات ارائه شده توسط پلتفرم تجاری پیشرفته کوین بیس ممکن است برای کاربران خارج از حوزه‌های قضایی تایید شده قابل دسترسی نباشد.

اگرچه شهروندان ایرانی می توانند از صرافی های ارزهای دیجیتال بین المللی مانند کوین بیس ،بایننس و نیز کراکن استفاده کنند. اما باید به این نکته مهم توجه کرد که کوین بیس در صورت احراز هویت واقعی، حساب آن‌ها را مسدود خواهد کرد. البته در این میان افرادی هم هستند که به دنبال بهترین صرافی های غیرمتمرکز برای معامله هستند.

آیا صرافی کوین بیس برای ایرانیان مناسب است؟

آیا ارز دیجیتال شما با کوین بیس امن است؟

ارز دیجیتال شما در صرافی کوین بیس امن است، صرافی کوین بیس بیش از 98 درصد از وجوه مشتری های خود را در کیف پول سرد ذخیره و نگهداری می کند. کیف پول سرد به این معنی است که آن دارایی‌ها در دستگاه‌هایی ذخیره می‌شوند که به اینترنت متصل نیستند. این امر امنیت بیشتری را در برابر هکرها فراهم می کند و آن را به روشی انتخابی برای ذخیره سازی امن ارزهای دیجیتال تبدیل می کند.

از سوی دیگر Coinbase بیمه جرم و جنایت را پوشش می دهد که دارایی های ذخیره شده آنلاین را پوشش می دهد. همچنین موجودی‌های نقدی ذخیره شده در حساب‌های کوین‌بیس تحت پوشش بیمه FDIC حداکثر تا سقف 250000 دلار برای هر مشتری است، درست مانند دارایی‌هایی که در یک حساب پس‌انداز یا جاری در بانک نگهداری می‌شوند.

برای امنیت بیشتر، احراز هویت دو مرحله ای (2FA) در تمام حساب های کوین بیس(Coinbase) مورد نیاز است. همچنین صرافی کوین بیس این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید لیستی از آدرس هایی که می خواهید از آن برداشت انجام دهید درست کند و آدرس‌های برداشت را در لیست سفید قرار دهید،

بنابراین ارز دیجیتالی شما فقط می‌تواند به آدرس‌های موجود که در لیست سفید شما قرار دارد برداشت شود. برای کسانی که خواهان امنیت بیشتر هستند، کوین‌بیس صندوق‌هایی را ارائه می‌کند که مستلزم آن است که برداشت‌ها یک دوره انتظار ۴۸ ساعته و تأیید یک یا چند طرف تعیین‌شده داشته باشند.

کوین بیس سابقه بسیار خوبی دارد، اما در سال 2021 یک حادثه امنیتی داشت. هکرها از یک آسیب پذیری در ابزار بازیابی حساب SMS خود برای سرقت وجوه از بیش از 6000 مشتری سوء استفاده کردند. Coinbase این مشکل را برطرف کرد و هزینه آن مشتریان را به طور کامل بازپرداخت کرد.

کوین بیس برای شما مناسب است اگر:

شما یک پلت فرم معاملاتی درجه یک، اپلیکیشن موبایل کاربرپسند و همچنین دسترسی به طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش می خواهید.

یا اگر شما به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اید و به دنبال پلتفرمی با منابع آموزشی فراوان هستید و به فرصت هایی برای کسب ارزهای دیجیتال رایگان علاقه مندید و یا اینکه به برنامه های سرمایه گذاری و استیکینگ علاقه دارید پس پیشنهاد ما صرافی کوین بیس است.

کوین بیس پرو(Coinbase Pro) در چه کشورهایی موجود است؟

کوین بیس پرو Coinbase Pro، یک پلتفرم معاملاتی که برای کاربران پیشرفته طراحی شده و به دلیل ارائه طیف گسترده‌تری از ارزهای دیجیتال نسبت به همتای اصلی خود شناخته شده است، در حال حاضر فقط برای سرمایه‌گذاران در ایالات متحده در دسترس است.

این در دسترس بودن فقط در ایالات متحده به دلیل محیط نظارتی و الزامات مجوز خاص لازم برای عملیات است. در نتیجه، ویژگی‌های تجاری گسترده و ابزارهای نموداری پیشرفته ارائه شده توسط Coinbase Pro از هم اکنون منحصراً برای کسانی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند قابل دسترسی است.

نتیجه گیری

در پایان، کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال کاربر پسند و معتبر است که می تواند گزینه خوبی برای مبتدیان و کسانی باشد که به دنبال یک پلتفرم قابل اعتماد برای خرید، فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال هستند. تاکید آن بر امنیت و رعایت مقررات از نقاط قوت قابل توجه است.

با این حال، کاربران باید از معایب احتمالی، از جمله هزینه‌های بالاتر و رویکرد متمرکزتر آگاه باشند. همیشه ایده خوبی است که هنگام انتخاب صرافی نیازها، ترجیحات و تحمل ریسک خود را در نظر بگیرید. علاوه بر این، از آنجایی که شرایط در فضای ارزهای دیجیتال می‌تواند به سرعت تغییر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا