آموزش

رابرت اف کندی تا 250000 هزار در بیتکوین سرمایه گذاری کرد

رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، پس از کنفرانس میامی تا 250000 دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد. بر خلاف ادعای قبلی خود در ماه مه مبنی بر اینکه او سرمایه گذار بیت کوین نبوده، در تضاد است.

بر اساس گزارشی که خبرنگار CNBC به دست آورده است، نشان می دهد که کندی جونیور در پایان ژوئن بین 100001 تا 250000 دلار بیت کوین داشته است. این سرمایه گذاری پس از سخنرانی وی در کنفرانس بیت کوین 2023 در ماه مه انجام شد، زمانی که او اعلام کرد که: کمپین او و همچنین شخص او اولین کسی است که کمک های مالی بیت کوین را در ایالات متحده آمریکا می پذیرد.

در طول این کنفرانس، جان اف کندی  از اینکه او را به عنوان یک فردی که نامزد سرمایه گذاری در بیت کوین است را  رد کرد. او گفت:

من نه تنها سرمایه گذار نیستم بلکه و برای مشاوره سرمایه گذاری نیز اینجا نیستم.

اگرچه افشای اسناد مالی ارائه شده در 30 ژوئن مشخص نمی کند که چه زمانی این ارز دیجیتالی خریداری شده است،و تنها چیزی که مشخص است این است که کمتر از 201 دلار بازگشت داشته است.  این اسناد نشان نمی‌دهد که چه کسی این خرید را در خانواده کندی انجام داده است، اگرچه کمپین انتخاباتی  این نامزد تایید کرد که خریدار بیتکوین کندی جونیور بوده است.

خبرهای جدید را در کافه ترید بخوانید.

 

کندی جونیور که رئیس جمهور جو بایدن را به چالش می کشد، در کمپین خود جامعه ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده است. او در پستی در توییتر در تاریخ 3 مه اظهار داشت که «ارزهای رمزنگاری شده که رهبری آن را ارز دیجیتال بیت کوین بر عهده دارد، همراه با سایر فناوری هایی که در جامعه ارزهای دیجیتالی وجود دارد، یک موتور نوآوری بزرگ هستند، وی افزود که اشتباه دولت ایالت متحده آمریکا بود که فعالیت در صنعت ارزهای دیجیتالی را متقف کرد و نوآوری را به جای دیگری حمایت کرد.

در میان حامیان ثروتمند او، جک دورسی، بنیانگذار و مدیرعامل پیشین توییتر و شرکت اسکویر «شرکت پرداخت همراه»  است که اخیراً از نامزدی حمایت کرده است. دورسی در توئیتر درباره استراتژی نامزد برای شکست دادن مخالفانش در رقابت های آتی نوشت: او می تواند و خواهد کرد.

حمایت او در زمان بسیار مهمی برای صنعت کریپتو آمریکا صورت می‌گیرد، زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در غیاب چارچوب قانونی مناسب برای دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده، کسب‌وکارهای رمزنگاری را سرکوب می‌کند.

رابرت اف کندی

رابرت اف. کندی جونیور یک بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. او در 17 ژانویه 1968 متولد شد. کندی جونیور پسر دادستان کل سابق و سناتور رابرت اف کندی و همچنین برادرزاده سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا جان اف کندی است.  رابرت اف. کندی جونیور به عنوان یک بازیگر سینما و تلویزیون شناخته شده است و در فیلم‌هایی مانند “The Karate Kid Part III”، “Scream 2” و “The Outsiders” به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین برای کارهای خود در تلویزیون، از جمله میزبانی برنامه “The Robert F. Kennedy Jr. Show” و شرکت در برنامه “Dancing with the Stars” شناخته می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا