آموزش

امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2024|راهنمای کامل در کافه ترید

 

انتخاب امن ترین کیف پول دیجیتالی، یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید با دقت و احتیاط انجام دهیم. در این مقاله، قصد داریم به شما بگوییم که چه عواملی را باید در انتخاب کیف پول دیجیتال در نظر بگیرید و چه کیف پول هایی را به عنوان امنترین کیف پول های دیجیتال معرفی کنیم.

یکی از عناصر کلیدی در زیرساخت مدرن پرداخت، کیف پول های دیجیتالی هستند. از سفارش غذای مورد علاقه ما تا رزرو محل اقامت برای تعطیلات بعدی، زندگی به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود. این شامل نحوه مدیریت پول نیز می شود.

همه این کیف پول های دیجیتال با اکثر حساب های بانکی کار می کنند. با هر یک از اینها می توانید به راحتی به دوستان خود پول ارسال کنید از کیف پول های دیجیتال محبوب مانند Samsung Pay  می توان برای پرداخت در مکان های خرده فروش یا خرید آنلاین استفاده کرد.

اکثر کیف پول ها کارمزد سپرده دریافت می کنند. انتظار می رود صنعت کیف پول دیجیتال موبایل رونق بگیرد، به این دلیل که آنها از امنیت، سریع و راحت بودن آنها آگاه هستند.

 امن ترین و بهترین کیف پول دیجیتال

در پاراگراف زیر فهرست تعدادی از امن ترین کیف پول دیجیتالی را برای شما بررسی کرده ایم، اگرچه کیف پول های زیر جز امن ترین و بهترین کیف پول های دیجیتالی است اما، این ها تنها بخشی از امنترین کیف پول های دیجیتالی موجود در بازار هستند.

امنترین کیف پول ها برای رمزارزها

امنترین کیف پول ها برای رمزارزها
امن ترین کیف پول ارزهای دیجیتالی
کیف پول Cash App

کیف پول Cash Appدر سال 2014 منتشر شد ، Cash App اطلاعات پرداخت را مانند سایر کیف پول های دیجیتال ذخیره می کند، اما این اطلاعات به توکن هایی تبدیل می شوند که فقط با اثر انگشت کاربر قابل دسترسی هستند. کاربران می‌توانند کوپن‌ها، کارت‌های وفاداری، کارت‌های عضویت، بلیط‌ها و کارت‌های پرواز را در قسمت کیف پول ذخیره کنند،

 و همچنین چک‌های حقوقی را مستقیماً به برنامه نقدی واریز کنند.  علاوه بر این، کاربران می‌توانند با Cash App به سرمایه‌گذاری‌ ها و ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند و آن‌ها را خریداری کنند. برنامه Cash برای هر دو دستگاه اندروید و اپل در دسترس است.

کیف پول گوگل(Google Wallet)

تا سال 2016، Google Wallet  یک برنامه تلفن همراه بود. اکنون این یک برنامه وب است که به شما امکان می دهد فقط با استفاده از آدرس ایمیل یا شماره تلفن مستقیماً از کارت نقدی خود به هر کسی در ایالات متحده پول ارسال کنید. حساب بانکی یا موجودی کیف پول نقل و انتقالات فقط در چند دقیقه انجام می شود و برای دسترسی به وجوه به پین ​​Google Payments خود نیاز دارید.

کیف پول امن
کیف پول گوگل(Google Wallet)
کیف پول Android Pay

کیف پول Android Pay جز کیف پول های که بسیار ایمن و در بحث پرداخت بسیار سریع عمل می کند. این کیف پول را می توانید از فروشگاه پلی دریافت کنید. مانند بسیاری از کیف‌پول‌های موبایل دیگر، Android Pay به فناوری NFC متکی است.

چیزی که Android Pay را جذاب می‌کند این است که Walgreen یک برنامه وفاداری را برای کاربران Android Pay راه‌اندازی کرده است و اکنون می‌توانید از طریق Grubhub غذا سفارش دهید و هزینه آن را پرداخت کنید.

کیف پول Samsung Pay

کیف پول Samsung Pay که در سال 2015 راه اندازی شد، کاری را انجام می دهد که هیچ کیف پول دیجیتال دیگری انجام نمی دهد. از هر دو فناوری NFC و MST استفاده می کند. این بدان معناست که می‌توانید در پایانه‌های دارای NFC و پایانه‌های نوار مغناطیسی سنتی پرداخت‌های بدون تماس انجام دهید. علاوه بر اینکه می‌توانید کارت‌های اعتباری و نقدی خود را ذخیره کنید، می‌توانید کارت‌های هدیه، کارت‌های پاداش و عضویت را نیز ذخیره کنید.

کیف پول PayPal

پی پال یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین کیف پول های دیجیتال است. پی پال از رمزگذاری استفاده می کند و یکی از قدیمی ترین کیف پول های دیجیتال است که کاربران می توانند به صورت آنلاین پرداخت و انتقال پول را انجام دهند. برای انجام پرداخت‌های آنلاین و انتقال وجه بین طرف‌های دیگر با سهولت نسبی استفاده می‌شود.

پی پال برای کاربران اندروید و iOS در دسترسه،  پی پال پس از امضای قراردادهایی با  Mastercard  و پردازنده کارت
First Data، بازی خود را افزایش داده است. این به مشتریان این امکان را می‌دهد که با کیف پول PayPal پرداخت کنند،
که فرآیندی مشابه با گزینه‌های Tap-to-Pay  مانند Apple Pay است، یا کشیدن Mastercard PayPal برای خرید در
فروشگاه است. برای مصرف کنندگان، به جای نقل و انتقالات رایگان معمولی یک تا سه روزه، هزینه ای برای انتقال
فوری وجود دارد. کسب و کارها همچنین می توانند از PayPal برای پرداخت به کارکنان استفاده کنند.

کیف پول Venmo

کیف پول Venmo یکی از زیرمجموعه های PayPal است و یکی از محبوب ترین کیف پول های دیجیتال با 83 میلیون کاربر است، که مسلماً محبوب‌ترین اپلیکیشن پرداخت همتا به همتا است. به سادگی یک کارت اعتباری، کارت نقدی یا حساب جاری را پیوند دهید و شروع به بازپرداخت دوستان خود کنید.

شما همچنین می توانید پرداخت ها را نیز دریافت کنید. Venmo از رمزگذاری داده ها برای محافظت از اطلاعات مالی شما استفاده می کند و حتی می توانید تراکنش های خود را با یک پیام در فیس بوک، توییتر یا Foursquare به اشتراک بگذارید. نقل و انتقالات بانکی و کارت نقدی رایگان است، اما کارمزد کارت 2.9 درصد است.

Venmo  به کاربران امکان خرید آنلاین و حضوری با خرده فروشان شرکت کننده را می دهد. مردم همچنین می توانند از سایر کاربران درخواست و دریافت کنند. برای یافتن کاربر مناسب، Venmo از کدهای QR استفاده می کند.

والت Alipay  

به عنوان بخشی از Alibaba غول پیکر، جای تعجب نیست که این راه حل پرداخت شخص ثالث و کیف پول دیجیتال پیشرو در چین است. با این حال، در سال 2016، Alipay فراتر از سرزمین اصلی چین حرکت کرد و به اروپا رسید، عمدتا برای گردشگران چینی برای پرداخت در فروشگاه و دریافت پیشنهادات.

 برای کسب ‌و کارهایی که در شهری واقع شده‌اند که یک مقصد توریستی محبوب است، یا اگر کسب ‌و کار شما یک فروشگاه آنلاین دارد که به مشتریان خارج از کشور پاسخ می‌دهد، مطمئناً ارزش امتحان کردن کیف پول Alipay را دارد.

کیف پول Alipay  

کیف پول  Walmart Pay

کیف پول موبایل والمارت که در تابستان 2016 عرضه شد، از کدهای QR استفاده می‌کند، در مقایسه با «تپ برای پرداخت» که به فناوری NFC متکی است. این کیف پول با گوشی‌های اندروید و اپل سازگار است

 و همچنین می‌تواند برای سازمان‌دهی کارت‌های هدیه Walmart، ایجاد لیست خرید، ذخیره رسیدهای Walmart، پر کردن مجدد نسخه‌های شما، و حتی یافتن مکان یک کالا در فروشگاه دلخواه شما استفاده شود.

کیف پول  Dwolla 

کیف پول امن بعدی در لیست بهترین کیف پول های دیجیتال ما با نام کیف پولDwolla  شناخته شده است.  کیف پولDwolla  یک شبکه پرداخت دیجیتال ارائه می دهد که می تواند پول بین حساب های بانکی ایالات متحده و اتحادیه های اعتباری را به سادگی با استفاده از آدرس ایمیل یا شماره تلفن آنها منتقل کند.

همچنین یک ویژگی کیف پول دیجیتال برای ذخیره اطلاعات شخصی و پرداخت وجود دارد تا تراکنش ها در یک روز انجام شوند. این امر ارسال و دریافت پرداخت‌ها، پرداخت به کارکنان، تنظیم پرداخت‌های مکرر/صورت‌حساب را آسان می‌کند.

هیچ کارمزد تراکنش وجود ندارد و با  API  بصری  Dwolla، می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که متناسب با نیازهای خاص شما باشد. کیف پول Dwolla  بیشتر برای تجارت مناسب است زیرا می تواند با سایر برنامه های تجاری مانند  QuickBooks،Slack  و Plaid ادغام شود.

کیف پول Vodafone M-Pesa

 M-Pesa یک کیف پول پرداخت موبایلی است که عمدتاً در آفریقا، به ویژه در کنیا استفاده می شود و کاربران iOS و Android می توانند از آن استفاده کنند. سرویس تلفن همراه به کاربران امکان می دهد پول در سپرده گذاری کنند

 و وجوه را برداشت کنند، پول را به سایر کاربران منتقل کنند، قبوض را پرداخت کنند و خدمات اپراتور تلفن همراه را خریداری کنند. هزینه تراکنش بین کاربران ثبت نام نشده تقریباً 101-500 Kshs است که معادل 1-5 دلار و 27 Kshs برای ثبت نام است.

امنیت با کیف پول دیجیتال
کیف پول امن
کیف پول Zelle  

کیف پول Zelle  پرداخت ها را به سرعت ارسال می کند تا گیرندگان مجبور نباشند منتظر بمانند یا هزینه اضافی بپردازند تا پول را زودتر دریافت کنند. از اطلاعات حساب بانکی برای انتقال استفاده می کند. بیشتر پرداخت‌های  Zelle مستقیماً در سایت یک حساب بانکی تنظیم می‌شوند.

هم فرستنده و هم گیرنده نیاز به یک کیف پول Zelle دارند، اما لازم نیست که در یک موسسه حساب بانکی داشته باشند. افراد پس از ارسال نمی توانند پول را از Zelle پس بگیرند، بنابراین باید فقط با اشخاص مورد اعتماد از  Zelle استفاده کنند. بسته به بانک، محدودیت های انتقال روزانه یا ماهانه می تواند وجود داشته باشد.

امنترین و بهترین کیف پول دیجیتال برای ایرانی ها

امن ترین و بهترین کیف پول دیجیتال برای ایرانی ها
امنترین کیف پول برای ایرانیها

کیف پول Ledger Nano S

Ledger Nano S   امن ترین کیف پول موجود امروزی است. همه کیف‌پول‌های Ledger از نظر امنیت بسیار فراتر از استانداردهای صنعتی هستند:
آنها از عنصر امن گواهی شده (SE) مقاوم در برابر دستکاری با تراشه‌های EAL5+ با معیارهای مشترک (CC) در
دستگاه‌ های نانو خود استفاده می‌کنند،
که به این معنیه که کلید خصوصی شما روی تراشه امن باقی می‌ماند. همچنین دارای یک سیستم عامل اختصاصی
به نام Blockchain Open Ledger Operating System (BOLOS) است، که با موفقیت توسط آژانس امنیت ملی
فرانسه، بسیاری از آژانس های دولتی دیگر و همچنین ممیزی های منظم از سازمان های امنیتی مستقل مورد بازرسی قرار گرفته اند.

Wallet Trezor

Trezor یک کیف پول قابل اعتماد در دنیای ارزهای دیجیتال است.  Trezor به داشتن امنیت بالا شهرت دارد، که توسط بیش از 1 میلیون کاربر کریپتو در سراسر جهان استفاده می شود.
بیش از 1000  کوین را پشتیبانی و صرافی های ارز دیجیتال را در خود جای داده اند. کیف پول Trezor  بخشی از SatoshiLabs است و در سال 2013 با دفتر مرکزی در پراگ، جمهوری چک راه اندازی شد. Ledger در سال 2014 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در پاریس، فرانسه است.

 AtomicWallet

کیف پول AtomicWallet یکی دیگر از امن ترین کیف پول ها برای ایرانیان است. این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار است و در همه ی سیستم عامل ها قابل استفاده است.

کیف پول Trust Wallet  

  کیف پولTrust Wallet  یک نرم افزار کیف پول رمزنگاری است که به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال مختلف را با خیال راحت معامله کنید.  این برنامه کلید دسترسی ایمن را در اختیار شما قرار می دهد که دارایی های شما را در برابر دسترسی های غیرمجاز ایمن نگه می دارد.

امن ترین کیف پول ایرانی

امن ترین کیف پول ایرانی در حال حاضر پلتفرم ایرانی کیف پول من است که با تکیه بر دانش ایرانی توانست فضایی
را به صورت رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد تا ارز های دیجیتال خود را در یک کیف پول مطمئن قرار دهند
و توانایی تبدیل ارز های متفاوت را به یکدیگر داشته باشند.
در این صرافی شما می‌توانید بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (Litecoin) و 1,500 ارز دیجیتال دیگر
را معامله کنید، همچنین در کنار این ها بهره بردن از پشتیبانی 24 ساعته باعث شده همواره پاسخگوی تمام
سوالات و مشکلات احتمالی کاربران هستند. این کیف پول دارای نماد اعتماد از ستاد ساماندهی میباشد.

همچنین ویژگی های کیف پول دیجیتالی را در اینجا بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا